Retorn a LA

WhatsApp Image 2019-07-07 at 20.32.07LA 16 de gener de 1991

Estimats tots:

Com si res hagués passat ja hi tornem a ser. El viatge va anar molt bé i vam arribar a l’hora prevista. L’enllaç a London va anar de meravella i l’arribada a LA va ser força agradable, ja que això d’arribar a una ciutat estrangera que ja coneixes et produeix una sensació rara.
El canvi horari ha anat de meravella, amb 3 dies l’he superat. L’important és no anar contra-cos. Tot i això aquí dormo de molt bé i descanso força, deu ser que quan em poso al llit estic veritablement cansada.
Tot continua al mateix lloc que abans: les classes d’anglès, les de la Universitat, els amics, la feina… Parlant de feina no començo fins la propera setmana, millor així, he tingut uns dies de tranquil·litat; a més com que és canvi de semestre m’he de matricular a les classes i necessito matins lliures.
Canviant de tema, divendres 18 marxem el cap de setmana a San Francisco fins el dilluns 21. Aquest dia és festa nacional ja que celebren el naixement Martin Luther King. Suposo que amb 4 dies ens podrem fer una idea de SF, la pàtria dels Levis.
He començat els cursos a la Universitat. És la millor pràctica d’anglès que podria fer. Sort que els professors estan acostumats a tenir gent amb problemes amb la llengua i són molt amables. A més sempre hi ha algun company que diu 4 paraules en espanyol i en un moment donat et treu d’un apuro. Amb aquestes classes tinc ocupades dues tardes a la setmana de 6 a 10 de la nit.
Continuo amb les classes de conversa d’intercanvi. He conegut a gent americana força interessant; ja que la majoria de gent que havia conegut era estrangera.
Bé, us deixo, quan tingui un altre moment us explicaré tot el que cal fer per venir…
Un petó

Violant

Aquesta entrada ha esta publicada en Cartes des de LA. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s